Sekrepatu.reismee.nl

Ciao, tot over 5 maanden!

'T is alweer drie jaar geleden dat ik voor een half jaar naar het buitenland vertrok. Op die reis heb ik de keuze gemaakt voor mijn Pedagogiek opleiding. Er werd me toen verteld dat ik in het derde jaar stage zou kunnen lopen in het buitenland. Phoe..dacht ik..over twee jaar pas, dat duurt lang..! Eindelijk zijn nu de twee jaar voorbij en breekt het derde schooljaar over een week aan. De stage ga ik in Suriname doen. Hell yeah...! Ik kan niet wachten!!

Velen van jullie vroegen mij weer om een reisblog bij te houden. Ik vind het leuk om te schrijven en mijn ervaringen weer met jullie te kunnen delen; dit doe ik graag! De verhalen zullen nu wel anders zijn, omdat ik in Paramaribo blijf om te werken en dus minder avonturen zal beleven. Ik ben uiteraard van plan tripjes te maken en zal jullie zoveel mogelijk cools vertellen!

De stage in het kort:
Ik ga stage lopen bij Delicate Drops; een bedrijf dat een project heeft aangenomen vanuit een ministerie, om de eetgewoonten van kinderen in kaart te brengen en mogelijk te verbeteren. Er schijnt veel obesitas voor te komen en vastgegroeide (van generatie op generatie) verkeerde eetpatronen. Het is de bedoeling dat er trainingen komen voor die kinderen zodat ze gezond(-er) gaan leven. Dit project is al gestart door andere studenten. Ik weet niet tot waar ze zijn gekomen, dat merk ik wanneer ik er ben. Dan zal ik zien waar ik het kan oppakken, samen met weer een groep nieuwe studenten en een dietist.

Volgend bericht zal vanuit daar dus zijn. De 29e vlieg ik uit.

X

Noy

Reacties

Reacties

Bernice

Spannend!

Eem

Hi chica!

Leuk van dit travelblog! En wauw je avontuur gaat alweer bijna beginnen!

Zal nog een link maken voor de foto's van Portugal, dan zal ik ook meteen onze Indo-foto's, films erbij zetten!
Thanks nog voor jou foto's. Als ik die link actief heb, zal ik je laten weten hoe het dan voor jou werkt. Is niet zo ingewikkeld. Vond het nogmaals zo leuk dat je hier was! En ben blij dat je het fijn hier hebt gehad en dat je hebt kunnen relaxen! Dat is het idee van vakantie toch!!

Nou veel succes met je laatste dingen in NL regelen, en goed vlucht de 29ste en ik ga je weer volgen!

Kus van mij en ook van Rui

Bianca

Good luck meis. Rock that shit!! :D

yael

Hahaha,
tot snel noy, ik kom bij jou op bezoek (vakantie...)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!