Sekrepatu.reismee.nl

verrassing

Nederland
In vier dagen tijd naar een trouwerij, tijd met familie uit Israel doorbrengen, spullen ophalen/brengen in Rotterdam en Den Haag, bezoekjes brengen, administratie regelen en inkopen doen voor de terugreis. Heb bewezen dat het kan!
De trouwerij van mijn zus was gezellig en het was leuk om mensen weer te zien! Alle vier de dagen dat ik er was regende het enorm, waardoor ik toch ook wel weer erg blij was dat ik niet langer hoefde te blijvenā€¦

Back to back
Een van mijn familieleden, neef Guy heb ik over kunnen halen om met me mee terug te komen naar Sal. Het was super gezellig en ben heel blij dat hij nu vier dagen bij mij was. Gister is hij vertrokken naar Engeland. Vanuit Nederland heb ik 30 kilo mee terug genomen. Voornamelijk met spullen voor de school. Heb een lamineermachine gekocht om placemats van kindertekeningen te kunnen maken, lavendel, rozenblaadjes, verf, borduurgaren, origamipapier, pennen, kwasten, bolletjes wol en nog meer dingen om meer te kunnen doen en verdienen. Bedankt aan de paar mensen die dingen hebben gekocht of spulletjes hebben meegegeven ter donatie! Onthoud alsjeblieft als je ooit naar Sal komt om vooral pennen en schriften mee te brengen en deze af te geven aan Sodade Tours in Santa Maria of zelf hier bij ā€˜Associacao Cha de Matiasā€™ in Espargos. It's a great help!

Verrassing
Tja..er stond ineens een zeer onaangename verrassing voor de deur waar niet alleen ikzelf maar ook mijn collega's van uit hun doen zijn geraakt

Frown
..
De organisatie die me hierheen heeft gestuurd (IOM) hebben niet goed voor ogen gehad dat hun project zo goed zou lopen en daardoor is nu het geld op. Mijn contract kan niet worden verlengd met drie maanden wat wel was toegezegd en daar baal ik enorm van!!!! Mijn werk loopt nu juist lekker en kan nu pas eindelijk dingen grootser aanpakken. Erg jammer en per 1 oktober heb ik hier dus plots geen werk meer. Natuurlijk laat ik de kinderen niet zomaar ineens los, ik ben al wel bezig met de overdracht al had ik dat nog lang niet gewilt en ook niet op deze manier. Het had allemaal af en duurzamer kunnen zijn met de resttijd. Met de drie maanden die we voor ogen hadden had ik de grootste financiƫle klappers voor de school willen en kunnen maken (verkoop aan hoteleigenaren,giftshops, de Hogeschool Rotterdam die interesse toont)..
Terug naar Nederland zie ik nog niet zitten dus ik zet iedereen hier aan het werk om voor mij werk te zoeken in de sociale sector en ergens hoop ik dat er een groot gelukje om de hoek komt kijken die mij mijn werk op de school eerst af laat maken.

Over geluk gesproken, voel ik me verder prima en komt vriendin Leanda uit Zaandam me hier opzoeken! Ik heb meegedaan aan een dansshow wat een groot succes bleek; de gemeente wil graag dat we die nog een keer doen en dat zal in oktober zijn. Verder is er hier een danscompetitie aan de gang waar ik voor oefen en vlieg ik elke dag na werk dus naar dans-, boks-, of naar Karate les. Helemaal fantastisch zo
Laughing

Ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat, sturen jullie een reactie-tje terug of een prive mailtje?

Liefs!

Reacties

Reacties

Annemarieke

TJeee....Noy dit is inderdaad een dikke teleurstelling...
en ik kan me voorstellen dat je helemaal nog niet terug wilt....

Melissa

Hoi Noy,

Wat een wisselende berichten allemaal. Super goed bezig met je mooie werk, maar heel teleurstellend dat het nu veel eerder ten einde loopt. Hopelijk kan je snel iets anders vinden, want volgens mij is het hier veel te koud voor je nu ;)

Bij ons gaat alles goed. Benjamin groeit als kool, ik ben benieuwd of je hem veranderd vind als je hem weer ziet. Hij is nu bijna 9 maanden. Gaat hard he?

Heel veel liefst van ons!!!

xXX

MAra

Hee lieverd! Ik vond het super om je weer te zien! Je ziet er goed uit en de lavendel zakjes zijn super geworden! Ik hoop dat er zeker wat geluk jou kant op komt. Ik ga even kijken of ik nog wat bruikbaars heb voor je ( ivm de verhuizing). Weer een mooi verhaal en mooie fotos! Lieverd pas goed op jezelf en knokse! Je kan het! Laat me weten als ik iets kan doen! Hele dikke kus! Mara

ellen

hey, wat een noyelijne, goed shit hoor dat het verhaal afloopt, dat is niet de bedoeling voor de kids. Wel een leuke fotoserie, goed te volgen omdat je ook net 4 dagen in Nederland was. Ben in afwachting hoe je daar met alles verder h`e`ndelt. groet ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!