Sekrepatu.reismee.nl

Basterd Berlin-British Beauty-Quacky Quantas

Hallo allemaal!

Ik ben net aangekomen in Bangkok, nouja, zo'n uur of 3 geleden..Ik heb werkelijk geen idee welke dag het nou hier of bij jullieis.Maar dit is toch wel echt een dag geweest om meteen over naar huis te schrijven, MIJN GOD!

In de trein naar Dusseldorf leerde ik iemand kennen die ook vertrok naar Bangkok. Wel met een andere maatschappij, daarom had hij nog ruim 4 uur de tijd en ik 2.. Door alle reisverhalen zaten we niet meer op te letten en waren zo per ongeluk een paar haltes te ver gereden. No problem, ik had nog een kleine 2 uur. Dacht ik. Kom ik daar aan, HEB IK MIJN VLUCHT GEMIST!!! Een ding dat ik nu heb geleerd zo aan het einde van het schooljaar; ga nooit alleen op vakantie om er uit te rusten, maar ga er ook uitgerust naartoe!! Wat bleek nou, ik had de tijd verkeerd onthouden en alles verkeerd uitgerekend, ook qua treinen.

Er was niks meer wat ze konden doen ,alle incheckbalies waren dicht en de vlucht zou binnen 20 min. vertrekken. omboeken ging ook niet. Ik heb overwogen om terug naar huis te gaan want het ticket was duur...Maar daar zou ik heleMAAL spijt van krijgen. Er zat toen niks anders op dan een nieuw heen ticket kopen..Die jongen die ik heb leren kennen heeft me geholpen door samen elke maatschappij af te lopen en uit te zoeken wie het goedkoopste ticket verkocht. Die Air Berlin kon mijn rug op, British Airways had het beste en snelste aanbod via Londen. Mijn oom heeft heel lang bij British gewerkt, en Albert, er waren allemaal mannen die wat van je weg hadden! Wat een megalieve bediening en verzorging daar, en natuurlijk de typische engelse blikken en humor.

Van dat gezellige Engelse moest ik overstappen op Qantas..

Ik zat klem tussen 2 enorme vrouwen. Daar begon het al mee. Er was geen plek meer bij een raam, want dat had ik natuurlijk meteen gevraagd. Een van de twee staarde 10 uur voor d'r uit naar het zwarte tvtje die het bij haar niet deed. Bij mij lekker wel :-) en de andere zat constant in d'r neus en als ze opstond, jammergenoeg deed ze dat vaak, was haar broek afgezakt tot ONDER haar bil!! De full monthy was te zien en daar was ik echt niet blij mee!

Eindelijk aangekomen op het vliegveld van Bangkok, stapte ik in de verkeerde bus. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik met allemaal lokals voor 1 in plaats van 12 euro in de stad kwam:-) Maar het plensde!! Ik heb de lucht nooit zo zwart gezien als dat het hier vandaag was!!

Verder ben ik natuurlijk wel heel erg blij dat ik er nu wel ben! Het is zo'n 30 graden overdag.Morgen ga ik kijken hoe ik bij de eilandjes en National parken kan komen. Nu maar eersteven normaal slapen..

Reacties

Reacties

yael

blij te lezen dat je GOED EN WEL toch aangekomen bent op je doel Noy! veel plezier en geniet aub ook voor mij.

Yonne

Haha Noy!! Die full Mo
nty! Haha wat een verhaal voordat je er al bent!!
Geniet ervan beep!! Xx

Sophie

Hahahahahahahhahahahahahaahahahahahah oh my god noy! Wat een verhaal! Hahajaj ik lig echt super dubbel in mn eentje in de trein! Wel fijn dat je veilig aangekomen bent! En meteen al een leuke dude aan de haak geslagen haha! Veel plezier! Kijk nu al uit naar t volgende verhaal..Xxxx sop

Bernice

OMG....hillarious verhaal.....really looking forward to the next one :)

doortje

Sjezus, wat zonde maar ach, weet je WAT zonde is, ongenaaid je kist in :)
Gelukkig kun je voor een habbekrats ete, op straat, dus dat scheelt...

GE-WELLEN klein wijffie.... doeidoei

rick

hahahahahahahahahaha geweldig wat een verhaal en de full monty gezien vlucht gemist en je komt toch waar je wezen wil ik ga je hore xxx

doortje

Krabi en Koh pipi zijn supermooi, vooral romantisch....
en in wederopbouw denk ik, want de tsunami overspoelde Koh pipi volledig...

xx

Mec

hahaha wat een ongelooflijk heerlijk mens ben je toch! ik mis je schat! doe voorzichtig! enjoy!! dikke vette megazoenen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!