Sekrepatu.reismee.nl

Home sweet home

Ik heb nog geen trek in een saucijzenbroodje (dat mis ik wel vaak op reis) en heb natuurlijk totaal geen heimwee, maar van een schoon badkamerkleedje zou ik nu wel erg blij worden!

De laatste paar dagen heb ik vooral lekker gechillt met de meiden op Koh Chang. Ik heb besloten niet meer te duiken, omdat het te duur is en het zicht onder water nu niet optimaal is. Ook ben ik niet meer naar de andere eilanden geweest, waar ik eigenlijk heen wilde. Door het laagseizoen gaat er namelijk maar 1x per dag eeen boot naar 1 van de eilanden en dezelfde dag vanaf daar weer terug. De meeste accomodaties zijn gesloten en er is verder ook niet genoeg open om er een aantal dagen te blijven op dit moment..Koh Chang was gewoon echt helemaal lekker chill, dus ik heb het daar echt heel goed gehad, tot en met deze laatste dag!!!

Dus ben ik nu, na een geirriteerde busrit weer terug in Bangkok, om morgen OP TIJD het vliegtuig te pakken naar Dusseldorf. Vanaf daar heb ik een trein naar Rotterdam en kom ik ongeveer tegen negen uur 's avonds aan op 20 juli. Als ik het goede vliegtuig te pakken heb natuurlijk ;-)
Ik probeer me voor te bereiden op de Hollandse regenbuien, en zal z.s.m de foto's er proberen op te zetten als ik thuisben!