Sekrepatu.reismee.nl

Koh Phi Phi, very nice you see!!

Hallo allemaal!

Allereerst wil ik even Rick bedanken voor de fotoruimte!! Het is alleen een ander probleem, mijn foto's, gemaakt met die nieuwe supersonic mooie camera

Laughing
zijn te groot voor de website! Ik ga het zo nog een keer proberen, misschien dat het aan de computer lag..

Op dit moment ben ik nog in Koh Phi Phi. Het is her zo ontzettend mooi!!!!!!!!!!!! Ik zou niet weten hoe ik het moet omschrijven....
Ik had tijdens het eten een Israelischegast leren kennen die hier al bijna een week was. Het is het niet zo groot, dus binnen een paar dagen heb je alles wel gezien. Ik wilde de volgende dag een tochtmaken met de speedboot rondom de omliggende eilanden en hij is meegegaan. Je kan dan van de boot af om te zwemmen, snorkelen, en kayakken. Je krijgt eten, en kan ontiegelijk mooie foto's maken!! Werkelijk waar als je ooit naar Thailand gaat, kan je dit eiland niet overslaan!

Op Koh Phi Phi is er ook een view poit. Je loopt dan een miljoen treden op omhoog en hebt dan een onwijs mooi uitzicht over de witte strandjes van het eiland. Dit heb ik 2 dagen geleden gedaan en als ik nu opsta, lijk ik wel een oma..Heb er aardig wat spierpijn aan overgehouden!

De volgende dag stond een nachtkamperen op Maya bay gepland. Van de film van Leondardo di Caprio..The Beach. Het was adembenemend en megagezellig!! We waren er met een groep van ongeveer 20 man vanuit de hele wereld; er waren Australiers, Engelsen, Zwitsers, Ieren, Een Amerikaans en een russisch meisje. Met hun 2 trok ik een beetje op en hebben we gezellig uit de mini emmertjes (buckets) een drankje gedronken. De staff bestond uit een paar jonge, grappige Thaise jongens, een vrouw met haar kindje en 2 Franse meiden. Ze konden het eiland niet verlaten, wat heel goed te begrijpen is. Er werd lekker voor ons gekookt en 's Avonds laat maakten ze muziek met gitaren en een trommeltje.
Slapen kon ik niet echt..dat lukt zowiezo niet goed sinds ik hier ben, wat er blijbaar voor heeft gezorgd dat ik weer een amandelontsteking heb opgelopen..maar heb al antibiothica kunnen scooren en drink elke dag lekkere fruitshakes voor ongeveer 1 euro

Laughing


Weer aan land gekomen zocht ik met het Amerikaanse meisje, Heather, naar een acomodatie. Zij is gaan feesten en ik heb geprobeerd te slapen, om te zorgen dat die klotekeel snel beter zou worden.

In Bangkok had ik een ander groepje Israeliers leren kennen, waarvan er 2nu ook hier zijn. Daar ga ik vanavond mee uit, als ik me wat beter voel! En dan plan ik denk ik overmorgen een nieuw eiland in..

X

Reacties

Reacties

sibel

Koh Phi Phi

Bianca

Hoop dat je je snel weer beter voelt girl.

En goed om te horen dat je toch lekker van de mooie dingen geniet! Jeh Phi Phi Paradise..... *zucht*

Ik party hier gewoon verder voor 2!!! Best vermoeiend hoor ;-)

have lots lots and lots of fun!!!

annemarieke

gauw beter worden maar..
zo te zien geniet je weer s vollop.....
ben jaloers op u......
en op je fototoestel kun je ook de MB verlagen, dat kan schelen.

Rowan

Waaauuw! Klinkt allemaal heel leuki, gelukkig heb je het zo naar je zin ondanks de keelontsteking :)

rick

ok khopipi en maja bay en keelontsteking alles wat je daar oploopt moet je vragen aan de locals qua medicijnen hun hebben de beste en snelste ingredienten en dan ben je dr ook het snelst vanaf hoop your having fun xxx

doortje

jaaaaaaaaaaaaaaaa, Doi step... 1000 treden, I know!
overigens ook niet stil gezeten, we zijn naar Wipe Out geweest in Almere, voor Jair's 25th B-day, geSLOOPT ben ik maar wel ontZETTEND leuk. Helaas niet van Ed gewonnen maar ja, je kennie alles hebb he... ;)

tot gauw lief xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!