Sekrepatu.reismee.nl

Bye bye Bangkok

Vandaag vertrek ik uit Bangkok. De afgelopen twee dagen heb ik bijna niet geslapen..Ik heb zoveel gedaan!
Ik ben een aantal keer meteen tuc tuc op pad gegaan, die mensen hier rijden helemaal gestoooord!! Ook heb ik lekker rondeglopen door de straten, ben ik in een visjesspa geweest, heb ik heel lekker gegeten, heb tempels en buddha's gezien, wel een van 45 meter hoog!! En om de Thaise cultuur optimaal te ontdekken ben ik naar een echte ping pong show geweest! Ik weet niet of ik het aan of af moet raden, het enige wat ik erover zeg is; ik kwam buiten alsof ik 10 spoken had gezien. Niet normaal.


's Avonds ben ik weer met die jongen van de trein en een vriend van hem uit NL de stad ingegaan. We hebben buckets gescoord, de Thaise red bull gevonden, ratten op straat geteld en cocktails gedronken totdat het weer licht werd.

Twee jaar geleden was ik hier natuurlijk al geweest, dus hier hoef ik nu niet langer te blijven. Om 6uur vanavond komt een bus me ophalen en vertrek ik richting Krabi en het eiland Koh Phi Phi. Het is regent hier wel 1x per dag. Nu schijnt voor het eerst de zon want het is moesson tijd, maar als het goed is wordt het de aankomende 3 dagen erg mooi weer! En dat komt goed uit, want Koh Phi Phi en eromheen schijnen een van de mooiste Thaise eilanden te zijn, met witte strandjes!

Ik heb een Thais nummer waar je me nu op kunt bereiken als het nodig is: +66-873218737
En verder houd ik natuurlijk mijn mail goed in de gaten!

X

Reacties

Reacties

Annemarieke

zo te horen gaat het lekker daarzo tussen de ratten.....
maar je beleeft weer genoeg als ik het zo mag horen...

rick

nau ik hoor later wel wat een pingpingshow is xxx

Bernice

hahahaha Geweldig......enjoy the islands :)

en vergeet je sunblock niet!

greetz...

Mec

coool gek!! go craaaazzzzyyyy!!!

rick

hoop dat alles goed is gegaan heb je xtra fotoruimte gegeven voor zo 300 fotoos dus knalluh dan zien we nog wat xxx

yael

ik weet niet of mijn sms is aangekomen. Voor keelontsteking is goed om rust te nemen, ijs tegen de pijn te eten, pijnstillers slikken tegen de pijn, met zout water gorgelen tbv schoonmaak. binnen twee dagen ga je beter voelen, knuf mam

Pepijn

Ha die Noy,

Zelf ook keelonsteking gehad, gaat nu beter, hoe issie met je? Ben je al beter? Nou ben heel benieuwd naar jou volgende verhaal, het kan alleen maar leuker worden, have fun en schrijf snel, kus Pepijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!